۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۹

با دستور بازرس کل فارس انجام شد؛

بازدید بازرسان فارس از معدن مجاور مجموعه جهانی تخت جمشید

بازدید بازرسان فارس از معدن مجاور مجموعه جهانی تخت جمشید

شیراز- با دستور بازرس کل استان فارس مبنی بر پیگیری ماجرای فعالیت معدن شهرداری مرودشت در مجاور مجموعه تخت جمشید، بازرسان سازمان بازرسی فارس با حضور در محل معدن به بررسی موضوع پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی سازمان بازرسی استان فارس، با دستور بازرس کل استان فارس مبنی بر پیگیری ماجرای فعالیت معدن شهرداری مرودشت در مجاور مجموعه تخت جمشید بازرسان سازمان بازرسی فارس با حضور در محل معدن به بررسی موضوع پرداختند.

در این بازرسی علی اکبر ایزدی سعدی سربازرس و بازرسان گروه شهرداری‌ها، شهردار، رئیس اداره صمت و رئیس میراث فرهنگی مرودشت را فراخوانده و توضیحات لازم از افراد اخذ شد.

در این راستا مستندات مربوط به این معدن از جمله مجوزهای فعالیت، استعلامات و مکاتبات شهرداری، میراث فرهنگی و صمت رؤیت و مقرر شد بازرسی استان موضوع را به جد پیگیری کند.

لازم به ذکر است در روزهای گذشته فعالیت معدن شن و ماسه متعلق به شهرداری مرودشت در کوه رحمت مجاور مجموعه جهانی تخت جمشید باعث نگرانی دوستداران میراث فرهنگی در خصوص آسیب رسیدن به این مجموعه شده است.

کد خبر 6253880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
      0 0
      بعدمیگین چرامردم ازماناراحت هست،،کدام حاکمی اینقدربه هویت ملی خودبی اعتناهست،،وتیشه به ریشه خودمیزنه،،کمی شرافت هم خوبه....